تیناتینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

نی نی فرشته من

عید مبارک

1392/1/26 18:25
نویسنده : مامان نینا
607 بازدید
اشتراک گذاری

.

سلام

سال جدید مبارک!!! البته با تاخیر مبارک.

سال 92 هم از راه رسید.همیشه منتظرش بودم...همش به خودم میگم امسال یه سال دیگه هست! برا من همه چیز فرق میکنه امسال سال خوبی هست... که امیدوارم همینطور باشه.از سال 91 متنفر بودم.

بگذریم... امسال ما به تهران رفتیم و سال تحویل هم خونه خودمون نبودیم به خاطر همین برای تینا خودم سفره هفت سین درست نکرده بودم.تینا ماشاالله خیلی شیرین شده وکامل دیگه صحبت میکنه و برا من و باباییش مدام شیرین زبونی میکنه. کلمه های انگلیسی هم بهش یاد دادم.تینا هم خیلی علاقه داره وتا الان 20 تا کلمه یاد گرفته.دلم میخواد همه کارهامو کنار بگذارم وفقط به تینا برسم..هر روز با هم بازی میکنیم،کارهای خونه را انجام میدیم،با هم پیاده روی میریم خلاصه هر کاری که فکرکنید را با هم انجام میدیم.دخترم خانوم شده...

برا همه دعا میکنم امسال براشون همونطور بشه که دوست دارند،شما هم برای ما دعا کنید.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)