تیناتینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

نی نی فرشته من

تولدت مبارک پرنسس برفی!

1392/11/30 18:13
نویسنده : مامان نینا
611 بازدید
اشتراک گذاری

تینا خانمی دختر خوشگلم تولدت مبارک

میدونم دیرتر اومدم آخه لبتاپم خراب بود.ببخش گلم...

سه سال پیش توی یک روز برفی خداوند در روز عشق(ولنتاین) بهترین هدیه را به من و بابایی داد که تو بودی ماهک من.

و حالا امسال انقدر خانم شدی که برا خودت تصمیم گرفتی که جشن تولدت را توی خانه بازی که هر روز میری با دوستات برات بگیرم، وچه قدر هم خوش گذشت.

 

امسال با مهدکودک تینا(خانه بازی) صحبت کردم و جشن تولد تینا را آنجا براش گرفتیم.در واقع خودش از چند ماه قبل به من و بابایی گفت من دلم میخواد با دوستام باشم که ما هم نظرش را قبول کردیم.فکر کنم آنروز بهترین روز برای تینا بود...

عکساشو میذارم

تینای گلم تولدت هزاران بار مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)